• Misja Kosmiczna Zestaw Kosmos Rakieta Astronauta Statek Kosmiczny 5 ele

Zabawa tym zestawem nie tylko rozwija wyobraźnię, ale uruchamia chęć nauki o kosmosie i odkrywanie tajemnicy. To idealne rozwiązanie dla małych entuzjastów kosmosu.

Brak towaru
0

Wpisz swój e-mail
Dostępność Brak

Misja Kosmiczna Zestaw Kosmos Rakieta Astronauta Statek Kosmiczny 5 ele.

Zestaw 5 elementów Misji Kosmicznej , przenoszących dzieci w ekscytujący świat kosmosu. Centralnym zastosowaniem tego zestawu jest statek kosmiczny w  kolorze biało-czarnym, transportująca kosmonautę w podróż na księżyc. Rakieta jest złożona z wielu charakterystycznych elementów, takich jak stabilizatory, wloty powietrza i silniki, co sprawia, że ​​wygląda bardzo realistycznie.

To niezwykle ekscytujący zestaw, który przeniesie dzieci w fascynujący świat kosmosu. Zawiera on różnorodne elementy, które umożliwią maluchom stworzenie swoich własnych przygód.

Jednym z jego elementów jest skuter kosmiczny, w kolorze białym z czarnymi elementami. To pojazd zaprojektowany do podróży po jej obszarach, inspirujący do odkrywania tajemnic.

Znajdziemy w nim również miniaturkę satelity, która może być wykorzystany do badań atmosferycznych na innych planetach oraz rakietę gotową do startu w niezwykłą, kosmiczną misję. Zestaw zawiera również wyrzutnię rakietową, która umożliwia dzieciom wysyłanie rakiet w przestrzeń kosmiczną.

Statek kosmiczny, to jego kolejny element, który jest gotowy do eksploracji odległych planet i księżyców. Statek ma realistyczne detale, co sprawia, że dzieci mogą się poczuć jak prawdziwi odkrywcy.

Nie może zabraknąć kosmonauty. W zestawie znajduje się również jego figurka, która jest gotowa do eksploracji kosmosu. Ubrany w kombinezon kosmiczny i posiada różne akcesoria, takie jak hełm i rękawiczki.

Realistyczne detale oraz trwałe wykonanie sprawiają, że dzieci mogą wcielić się w role astronautów i eksplorować kosmiczne obszary, rozwijając jednocześnie swoją wyobraźnię i zdolności kreatywne. To idealny zestaw dla małych entuzjastów kosmosu, którzy chcą odkrywać nieznane obszary wszechświata podczas zabawy!

Zawartość zestawu :

- satelita

- kosmonauta

- skuter kosmiczny

- rakieta ze stacją bazową

- statek kosmiczny

- oryginale opakowanie

Wymiary opakowania :

34 cm x 21 cm x 8 cm

Posiada certyfikat CE, ponadto jest zgodny z normą EN71. Zabawka przeznaczona jest dla dzieci powyżej 3 roku życia.

Płeć unisex