• K's Kids Pani Kokodyl - kostki do składania 6m+

Odbierz rabat % wpisz kod - MULAN

Brak towaru
155.00
Oblicz ratę

od 300 zł do 20 000 zł

Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Opinie
Dostępność Brak

Czy to czas snu, czy czas siedzenia albo też czas zabawy, Krokodylzawsze będzie z twoim dzieckiem.
Ciało Krokodyla zbudowane jest miękkich bloczków. Jest on zarównoprzyjacielem dziecka, do którego może się przytulić oraz pierwszą zabawką, która pomoże w rozwijaniu wielu umiejętności dziecka. Wyjmij wszystkie klocki a z głowy i ogona możesz stworzyć małego Krokodyla.

Opis zabawki:

  • krokodyl to zabawka wielofunkcyjna
  • składa się z pluszowej głowy, ogona i 4 miękkich kostek, na których znajdują się m.in. bezpieczne lusterko, ramka na zdjęcie, grzechotka, kieszonka z małym pluszakiem
  • krokodyla można powiększyć poprzez połączenie jego głowy i ogona klockami
  • pomniejszyć poprzez połączenie głowy i ogona
  • w paszczy krokodyla znajduje się doczepiony motylek
  • na jego ogonie umieszczony jest kwiatek, który po pociągnięciu wibruje
  • krokodyl może służyć jako przytulanka lub poduszka

Cel: Przytulanie.
Metoda: Wszystkie dzieci uczą się przytulania. Krokodyl jest wykonany z materiałów wysokiej jakości. Jest miękki i wygodny, wspaniały do przytulania. Przytulanie tworzy poczucie bezpieczeństwa i uczy dzieci troski o innych.

Cel: Słuchanie.
Metoda: Używanie Krokodyla do tworzenia różnych dźwięków, (szelesty, piski itd.). W celu przyciągnięcia uwagi Twojego dziecka., przemieszczaj dźwięki wokoło i obserwuj, czy dziecko wodzi wzrokiem za dźwiękami. Rozwija to u niego słuch i skupianie uwagi.

Cel: Stymulacja zmysłów.
Metoda: Zachęcaj i pomagaj Twojemu dziecku dotykać i czuć różne faktury i materiały, z których wykonane są Krokokostki.


Cel: Zabawa podczas siedzenia.
Metoda: Jako że Krokodyl wykonany jest z 4 ruchomych klocków, rodzice mogą użyć ich do otoczenia dziecka w czasie, kiedy ono siedzi. Pozwól im cieszyć się zabawami, kiedy uczą się stabilnie siedzieć.

Cel: Ćwiczenie motoryki dużej.
Metoda: Zachęcaj dzieci do ciągnięcia i potrząsania różnymi częściami Krokodyla (zarówno prawą jak i lewą ręką).


Etap 2 (12-24m)

Cel: Rozpoznawanie części ciała.
Metoda: Użyj krokodyla jako pomocy naukowej podczas uczenia dzieci rozpoznawania części ciała zwierząt, takich jak głowa, oczy, nozdrza, przednie łapy, tylne łapy i ogon.


Cel: Wskazywanie części ciała.
Metoda: Dzieci powinny wskazywać części ciała (Krokodyla), których nazwy głośno wymienia rodzic. Można uczyć niektórych nazw części ciała, takich jak: głowa, oczy, nozdrza, przednie łapy, tylne łapy i ogon.

Cel: Rozwój poczucia własnej świadomości.
Metoda: Dzieci mogą przeglądać się w lustrze. Pomaga to rozwijać ich poczucie własnej świadomości. Rodzice mogą również umieścić zdjęcie swojego dziecka lub członka rodziny w pustej ramce. Pomaga to dziecku rozpoznawać twarze.

Cel: Nuka kolorów.
Metoda: Uczenie dzieci rozróżniania kolorów przy użyciu kolorów na tułowiu Krokodyla.

Cel: Rzucanie.
Metoda: Klocki tworzące tułów Krokodyla są miękkie i łatwo się je chwyta. Zachęcaj dzieci do rzucania klocków i do rozwijania mięśni rąk.


Etap 3 (18-30m)

Cel: Nauka liczb.
Metoda: Uczenie dzieci rozróżniania liczb 1,2, 3 i 4 na kostkach.

Cel: Nauka alfabetu.
Metoda: Uczenie dzieci rozróżniania liter A, B i C.

Cel: Równoważenie przedmiotów.
Metoda: Zachęcaj Twoje dziecko do układania klocków jeden na drugim. Pomaga to rozwijać jego idee przestrzenne i rozwija ćwiczenie obserwacji.


Etap 4 (24-36m+)

Cel: Zapinanie.
Metoda: Używaj piłki i dużego guzika dołączonego do głowy krokodyla aby uczyć dziecko zapinania guzików oraz aby rozwijać u dziecka koordynację wzrokowo – ruchową.

Cel: Rzucanie i chwytanie.
Metoda: Klocki, tworzące tułów krokodyla są miękkie i łatwo się je chwyta. Używaj kostek do zabawy w rzucanie ze swoim dzieckiem a co za tym idzie do rozwijania jego umiejętności chwytania.

Cel: Łapanie motyla.
Metoda: Piłka na końcu głowy Krokodyla i motyl w jego ustach są połączone. Rodzice mogą ciągnąć piłeczkę, podczas gdy dziecko próbuje złapać motyla. Rozwija to zdolność reakcji dziecka.

Cel: Budowanie krokodyli o różnej długości.
Metoda: Dzieci mogą tworzyć krokodyla pokazanego na kolejnych rysunkach, zaczynając od prostych kombinacji i przechodząc do bardziej złożonych. Zabawa ta uczy dzieci rozróżniania pojęcia „długi” i „krótki”.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia