• Gra magnetyczna The Purple Cow - Sekretny Kod

Gra magnetyczna The Purple Cow - Sekretny Kod
Wiek: 6-99 lat Kod EAN: 7290014368583 Proponowana cena detaliczna 35 PLN

46.00
szt. Do przechowalni
Oblicz ratę

od 300 zł do 20 000 zł

Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie
Wysyłka w ciągu 2-3 dni
Dostępność Bardzo duża
EAN 7290014368583

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.

Cel:Złamanie sekretnego kodu przeciwnika (wskazanie koloru i pozycji każdego, kolorowego magnesu w  jednym ciągu) w jak najmniejszej ilości odgadnięć.

Zasady gry: W pierwszej rundzie, grę rozpoczyna najmłodszy z graczy - Twórca kodu, drugi gracz jest Łamaczem kodu. Najmłodszy gracz otrzymuje planszę oznaczoną "sekretny kod" oraz garść kolorowych magnesów i układa je tak, żeby przeciwnik nie mógł ich zobaczyć. Twórca kodu układa linię z 4 magnesów używając kombinacji 4 różnych kolorów z 6 dostępnych. Twórca kodu układa białe i czarne magnesy na swojej planszy na pustym miejscu, natomiast pozostałe magnesy gracze mogą przechowywać na tylnej części planszy.

Łamacz kodu zaczyna zgadywać sekretny kod, układając jeden rząd kolorowych magnesów zaczynając od dołu planszy oznaczonej "tabela dekodowania". Po każdej próbie odgadnięcia (złamania) kodu, Twórca kodu sprawdza i udziela odpowiedzi przeciwnikowi, układając białe i czarne magnesy obok kolorowego rzędu ułożonego przez Łamacza kodu. Przy każdym rzędzie, który układa Łamacz kodu są 4 okienka do układania magnesów-wskazówek. Twórca kodu układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja) natomiast czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja). Przykład: jeśli ułożony kod przez Łamacza kodu zawiera 2 pośrednie odpowiedzi i 1 bezpośrednią, Twórca kodu powinien ułożyć 2 białe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozostawić puste. Sprawdzanie odpowiedzi Łamacza kodu na planszy "tabela dekodowania" oraz ich analiza pomoże mu szybciej złamać kod.

Cechy gry magnetycznej The Purple Cow:

  • poręczna, małych rozmiarów;
  • zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę;
  • ilość graczy: 2;
  • przeznaczona dla dzieci od 6 roku życia;
  • w zestawie znajduje się 60 kolorowych magnesów (6 kolorów) oraz 60 magnesów-wskazówek białych i czarnych;
  • wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm.

     

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia